MS Windows
briani 27239
HJÆLP! Windows98 (explorer) driller..
Fra : Pyrus

Dato : 24-02-03 09:16

Her pludselig i går opstod der et problem med "Explorer6.0". Håber nogen kan
hjælpe?

Når jeg surfer internettet er det ligesom at jeg nogle gange ikke kører med
skærmområde 1024 x 768, men nærmere 800 x 600 eller der omkring.

Har scannet for virus med div. online virusprogrammer og har en fuldt
opdateret Win98. Har ryddet op på computeren og diskfragmenteret, men
problemet er der stadig..

Nogen der har oplevet problemet før eller kender en løsning?

Mvh..

Fra : Lene S

Dato : 24-02-03 15:24

Hej
Har du prøvet i menu linien under Vis og derefter under Tekststørrelse. Min
står altid i Mellem, men kan også drille og selv stille sig i Stor

--
Hilsen Lene