MS Windows
briani 27239
Diskette drev problemer
Fra : Hardy Laursen

Dato : 24-02-03 00:04

Hej Alle !

Jeg har installeret Windows XP prof. opgraderet til sp1. der er et underlig
problem med at den pludselig vil kigge på mit a: drev og det står bare og
snakker indtil jeg sætter en diskette i drevet, det skal lige siges at jeg
før har haft XP. på min maskine med sp1. Installeret, da var der ikke noget
problem, jeg har Norton system + firewall 2003 Installeret, i den første
ver. af XP. havde jeg Installeret ver. 2002. (;-{<<

Mvh.
Hardy Laursen

Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

Fra : Madsen

Dato : 24-02-03 03:11

Hardy Laursen skrev:

> [...]
> det står bare og snakker indtil jeg sætter en diskette i drevet,
> det skal lige siges at jeg før har haft XP.

Prøv om det hjælper at slette indholdet af mappen Documents and
Settings\{brugernavn}\Dokumenter. Det kan ske at Windows står og
leder efter en fil på disketten som du tidligere har haft åbnet.

> jeg har Norton system + firewall 2003 Installeret, i den første
> ver. af XP. havde jeg Installeret ver. 2002. (;-{<<

Det kan også være Norton Antivirus som tjekker diskettedrevet efter
virus, men den burde ret hurtigt opdage at der ikke er en diskette
i drevet og derfor stoppe med hakkeriet. Prøv evt. at slå scanning
af diskettedrevet fra i Norton, hvis du da ikke allerede har prøvet
det forstås.

Madsen.