MS Windows
briani 27239
Opstartsfejl efter standby i XP
Fra : Benny Dein

Dato : 23-02-03 19:44

Hej

Når jeg har lukket ned med standby funktionen opstår en fejl ved genstart,
så maskinen reelt booter helt forfra.
Et kort øjeblik står der på blå baggrund noget xp fejltekst, som foklarer om
fejlen, men jeg kan ikke nå at læse det, før jeg får sort skærm og den så
bare booter fra bunden af.

Er der nogen der ved hvad man kan gøre ved det?

Mvh. Benny

Fra : Martin Wiboe

Dato : 23-02-03 19:48

Kan du ikke slå genstart ved fejl fra under:
højreklik Denne computer, fane avanceret, start og genoprettelse. Afcheck
Genstart automatisk. (Virker på 2000).
Og så skrive hvad fejlen er?

Martin

Fra : Benny Dein

Dato : 24-02-03 18:46

Tak for svaret.

Jo, det kunne man godt. Nu er jeg lidt klogere. Jeg har postet en ny
meddelelse.