MS Windows
briani 27239
Openoffice
Fra : JP

Dato : 23-02-03 17:31

Hej
Vil gerne undersøge mulighederne i at benytte openoffice som database i
stedet for Microsoft Access. Jeg har læst på nettet at det kan lade sig gøre
at åbne MS database filer (.mdb) i openoffice 1.0.2, hvilket jeg prøver. Jeg
kan ikke få det til at virke. Hvad kræver det og hvordan gør man?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-03 18:26

"JP" <jesperpe@hotmail.com> skrev :

> [...]
>at åbne MS database filer (.mdb) i openoffice 1.0.2, hvilket jeg prøver. Jeg
>kan ikke få det til at virke. Hvad kræver det og hvordan gør man?

Jeg vil tro, at der er bedre hjælp at finde i

Fra : Stig Mogensen

Dato : 23-02-03 20:09

JP wrote:

> [...]
> gøre at åbne MS database filer (.mdb) i openoffice 1.0.2, hvilket jeg
> prøver. Jeg kan ikke få det til at virke. Hvad kræver det og hvordan gør

OpenOffice har ikke, svjv, en database. Du skal have fat i dens
"storebroder" StarOffice.

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce2 MX-200 *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-02-03 16:39

In dk.edb.system.ms-windows, Stig Mogensen <norman_bates@forum.dk>
says...
> OpenOffice har ikke, svjv, en database. Du skal have fat i dens
> "storebroder" StarOffice.

Man kommer længere med MySQL eller Postgres, da SO koster penge.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen