MS Windows
briani 27239
Åbne med
Fra : Aksel

Dato : 23-02-03 13:49

Jeg er kommet til at åbne en videofil med ent forkert program, nu kan jeg
ikke ændre til det rigtige, hvad gør jeg?

Hilsen Aksel

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-02-03 13:52

Hej!

Aksel wrote:

> Jeg er kommet til at åbne en videofil med ent forkert program, nu kan jeg
> ikke ændre til det rigtige, hvad gør jeg?

Hold "shift" nede mens du højreklikker på filen. Nu skulle du gerne kunne vælge
"Open with" og vælge et ny program til at åbne filen med.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Leony

Dato : 24-02-03 12:26

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hold "shift" nede mens du højreklikker på filen. Nu skulle du gerne
> kunne vælge "Open with" og vælge et ny program til at åbne filen med.

Nederst kan der sættes et hak hvis filtypen altid skal åbnes med dette
program.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-02-03 19:33

Hej!

Leony wrote:

> Nederst kan der sættes et hak hvis filtypen altid skal åbnes med dette
> program.

Det tror jeg allerede han _har_ opdaget

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Aksel

Dato : 25-02-03 08:03

> Hej!

Mit problem var at jeg klikkede på et link som skulle åbne uden at vise
filtypen, da jeg prøvede det samme på min egen PC viste det sig at det var
en RealPlayer fil, og programmet var ikke installeret.

Tak for hjælpen
Aksel