MS Windows
briani 27239
2 forskellige outlook.pst til samme outloo~
Fra : DancingOnAStone

Dato : 23-02-03 00:54

Hej

Kan det lade sig gøre at have 2 forskellige outlook.pst til samme outlook
program. Meningen er at kunne åbne min egen private fil og bagefter slå over
på firmaets fil ?

Med venlig hilsen
__________________________________________________________________ Kim
Larsen ICQ#: 3439951 Current ICQ status:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-03 01:05

"DancingOnAStone" <Deep@in.a.dark.and.scary.cave> skrev :

>Kan det lade sig gøre at have 2 forskellige outlook.pst til samme outlook
>program. Meningen er at kunne åbne min egen private fil og bagefter slå over
>på firmaets fil ?

Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news eller
news:dk.edb.programpakker.ms-office, det er de rigtige grupper
til dit spørgsmål.

Kig også gerne på
<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>.
Det er ikke hensigtsmæssigt, at du ikke bruger en korrekt
signaturadskiller i dine indlæg.

Fra : jk

Dato : 23-02-03 09:27

Hej Knud

> Kig også gerne på
> <http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>.
> Det er ikke hensigtsmæssigt, at du ikke bruger en korrekt
> signaturadskiller i dine indlæg.

Må jeg lige spørge dig ? ...
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

hvordan får man automatisk sin signatur efter sit indlæg, eller indsætter
du det også manuelt bagefter via en fil.

hilsen
jk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-03 17:12

"jk" <j@k.dk> skrev :

>hvordan får man automatisk sin signatur efter sit indlæg, eller indsætter
>du det også manuelt bagefter via en fil.

Det kan gøres automatisk, hvordan det gøres i OE er jeg ikke helt
klar over, men prøv at kig i hjælp eller spørg i OE-gruppen.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i

Fra : jk

Dato : 23-02-03 17:15

> Det kan gøres automatisk, hvordan det gøres i OE er jeg ikke helt
> klar over, men prøv at kig i hjælp eller spørg i OE-gruppen.
> Så er der gode råd at hente i
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark

ok, tak skal du have
hilsen