MS Windows
briani 27239
Langsom til at åbne denne computer
Fra : ~~Wing~~

Dato : 22-02-03 18:14

Hejsa igen

Nu har jeg et nyt lidt underligt problem, når jeg trykker på denne computer
er min pc blevet lidt sløv den står og tøver lidt inden at den åbner for
drevene. Der er ingen problemmer med alle andre funktioner i min win xp pro
dk. Det er kommet inden for de sidste par dage. nogle som har prøvet det før
og ved, hvad der kan være galt. Jeg har ingen cd'er i mine drev.Den opfører
sig lidt lige som når cd drevene lige skal have fat i dem.

Med venlig hilsen

René Petersen
http://www.sitecenter.dk/pind

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 22-02-03 18:28

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]
drev.Den opfører
> sig lidt lige som når cd drevene lige skal have fat i dem.

Når du har åbnet en mappe, så indstil den til visning af ikoner med
filoplysninger. Gå til Funktioner - Mappeindstillinger - fanen Vis
og klik "Anvend på alle mapper". På flere computere med XP har det
kureret sløvhed i Denne Computer, og Stifinder. Du kan altid ændre
enkelte mapper til andre visninger igen.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : ~~Wing~~

Dato : 22-02-03 18:42

> [...]
> Johnny Nielsen
> http://www.wintip.dk/
> Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.
¨

Det hjalp da uden tvivl en hel del, takker for det.. Kan bare ikke forstå
hvorfor det lige er kommet i løbet af de sidste par dage.

Mvh

René