MS Windows
briani 27239
shutdown prob. i win982ed
Fra : lhs

Dato : 21-02-03 14:42

Hej

Jeg kan ikke lukke min win98 2ed. ned mere, jeg har ledt med lys og lygter
på google, men får kun hevisninger til to opdateringsfiler fra windows
(242934_98up og 4756US8) men de løser ikke mit problem.

Er der nogle der har gode links eller efaring med at windows fryser efter
ved sidste skærmbillede når jeg forsøger at lukke ned.

Lars HS

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-02-03 19:23

Har du tjekket Michaels <news:b38a36$8iv$1@sunsite.dk>?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Henning Sørensen

Dato : 22-02-03 20:02

"lhs" <shane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der har gode links eller efaring med at windows fryser efter
> ved sidste skærmbillede når jeg forsøger at lukke ned.

Hej !
Ja jeg ved selvfølgelig ikke om det vil virke hos dig, men jeg har haft stor
gavn af at bruge jvtools (www.jv16.org) til at fjene gamle og ugyldige
rester af diverse
man sådan kan nå at få installeret og afinstalleret i løbet af en aften.
Desuden kan jeg varmt anbefale AdAware
(http://lavasoft.element5.com/support/download/).
Det er min erfaring, at mange af de underlige ting man oplever med Windows,
som fx at
man ikke kan lukke maskinen ned, skyldes at windows er fyldt op med alt
muligt bla fra internet.

/Henning, Sydfyn.