MS Windows
briani 27239
Recovery af fat32 tabel ? slettet efter cr~
Fra : Martin Damberg

Dato : 22-02-03 18:04

Hejsa,

Jeg er på udkig efter en løsning/program der kan hjælpe
mig med at recover min FAT32 tabel på min 40gb disk.
( helst freeware )
Tabellen blev slettet efter at min pc crashede.
Jeg kan fint se partitionen fra f.eks. PGMagic 7.0, men den
skriver bare at den er uformateret. Jeg har prøver at smide
disken over i en anden pc, hjalp heller ikke.

Jeg tror ikke min MBR er ødelagt, kun FAT32 tabellen.
Jeg har kigget på Active@ partition recovery, men det er ikke freeware.
Har testet Lost and Found, uden held .. virkede.

Nogen der har et bud, eller løsning på mit problem ??

mvh

Martin