MS Windows
briani 27239
Mus og tastatur
Fra : MaRk

Dato : 22-02-03 14:52

Hej

Mit mus og tastatur køre ikke godt, tror det er windows den er gal med.

Når jeg bruger tastaturet i spil kan jeg ikke bruge musen.
Det samme sker i windows her kan jeg dog godt bruge musen, dog knap så godt.

Når jeg er inde i mit musik bibliotek og vil høre nogle af mine cder virker
afspil alle ikk er, altså det der er ude i siden.

Hvad skal jeg gøre, tror måske det er opstået her den anden dag efter jeg
installere windows patchen til gta3.

Min pc
xp1800
512ddr
ecs k7s5a nyeste bios
80gb søport
logitech mx 700 mus trådløs
Medion trådløst tastatur.
Windows xp pro dk

Mvh
Mark

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-02-03 18:40

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg bruger tastaturet i spil kan jeg ikke bruge musen.
> Det samme sker i windows her kan jeg dog godt bruge musen, dog knap så

Hejsa... Min kæreste havde samme problem,
jeg tror jeg rodede med det er i over 2timer
indtil jeg fandt ud af, at "modtageren" ikke må ligge for
tæt på Keyboardet.. Jaa det lyder skørt, men det
løste problemet..

Tror at keyboardet simpelthen "overdøvede"
hendes mus's signaler..

Mystiske ting man kommer ud for nogle gange ik.???

Henrik..