MS Windows
briani 27239
Hvor er Scandisk i Win 2000?
Fra : Thomas

Dato : 21-02-03 18:37

Hvor er Scandisk win 2000. Jeg mistænker systemet for at have en fejl og
ville gerne køre ovenstående, men jeg kan ikke finde det?
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-02-03 18:55

In dk.edb.system.ms-windows, Thomas <tjansson80@hotmail.com> says...
> Hvor er Scandisk win 2000. Jeg mistænker systemet for at have en fejl og

Den er der ikke. Til gengæld er chkdsk der.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas

Dato : 21-02-03 18:57

Mange tak... det lyder godt...
Jeg har en Win 2000 Thinkpad A21e som går ned fra tid til anden (5-10 min.
)og når at skrive en blå windows skærm, om jeg ikke kan læse... ved ikke
hvad fejlen er! snøft
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Leony

Dato : 22-02-03 15:48

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har en Win 2000 Thinkpad A21e som går ned fra tid til anden (5-10
> min. )og når at skrive en blå windows skærm, om jeg ikke kan
> læse... ved ikke hvad fejlen er! snøft

Hjælper det ikke at slå automatisk genstart ved fejl fra.
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
hakket i Genstart automatisk.
Sådan er det i XP, eftersigende skulle det være nøjagtig det samme i
2000.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kimmiboy

Dato : 22-02-03 11:07

> Hvor er Scandisk win 2000. Jeg mistænker systemet for at have en fejl og
> ville gerne køre ovenstående, men jeg kan ikke finde det?
> [...]

Hej, hvis du går ind i stifinder og højre-klikker på det drev som du vil
undersøge
vælger engenskaber og kigger under fanen "funktioner" eller noget i den
stil.
Så kan du køre scandisk eller noget som ligner på en prik.

Mvh Kim