MS Windows
briani 27239
OE-prob. efter 2000 opgradering
Fra : M.Kay

Dato : 20-02-03 15:31

Hej alle

Jeg har et problem

Min maskine kørte førhen win 98, office2000 og version 5 Outlook Express og
version 5 Internet Explorer.
Nu er den opdateret til windows 2000 sp3 og officeXP

Desvære er OE ophørt med at fungere. første gang jeg åbnede den kom en fejl
med at den var forkert installeret el. lign.

Nu hvergang jeg prøver at sende siger den at mit adressekartotek ikke kan
åbnes og når jeg vil læse de mails jeg modtager siger den en anden fejl
noget i retning af kan beskeden kan ikke åbnes /læses

Yrk. Jeg har brug for lidt hjælp her

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : Pico

Dato : 20-02-03 17:41

M.Kay wrote:
> [...]
> kan åbnes og når jeg vil læse de mails jeg modtager siger den en
> anden fejl noget i retning af kan beskeden kan ikke åbnes /læses

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvad der er i vejen med din OE,
men var det ikke en ide at opgradere til den sidste nye IE der så vidt
jeg ved er v. 6.x, Hvis du ikke vil hente den på nettet kan du evt.
instalere den fra et datablads CD.
Pico

Fra : M.Kay

Dato : 20-02-03 19:31

I know it's awful, but Pico wrote to everybody in dk.edb.system.ms-windows
saying:

> Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvad der er i vejen med din OE,
> men var det ikke en ide at opgradere til den sidste nye IE der s† vidt
> jeg ved er v. 6.x, Hvis du ikke vil hente den p† nettet kan du evt.
> instalere den fra et datablads CD.

Jo det har jeg så gjort nu, men resultatet er det samme.

Fra : M.Kay

Dato : 21-02-03 14:20

I know it's awful, but M.Kay wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> I know it's awful, but Pico wrote to everybody in
> dk.edb.system.ms-windows saying:

> Jo det har jeg så gjort nu, men resultatet er det samme.

Problemet løst!

Problemet var tilknyttet en brugerkonto så jeg lavede en ny og importerede
mails. Voila! tak til dem der hjalp

Fra : Madsen

Dato : 20-02-03 19:49

M.Kay skrev:

> Jo det har jeg så gjort nu, men resultatet er det samme.

Og hvad er fejlmeddelelsen helt nøjagtig når du går ind i OE?
Står fejlen evt. i logbogen? (Start > Kør: eventvwr.msc)

PS. Det tyder på at din Xnews har problemer med at citere æ, ø
og å korrekt og du angiver heller ikke hvilket tegnsæt du har
skrevet indlægget med.
Læs evt.: <http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/installation.html>
og: <http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/opsaetning.html#compose>
(Jeg tænker på linierne med *Content-Type: text/plain; charset=iso-
8859-1 osv.)

FUT: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> da der
sikkert er større chance for at du kan få hjælp til Outlook Express i
den gruppe frem for denne. Svar til dette indlæg vil derfor havne i
Outlook Express-gruppen.

Madsen.