MS Windows
briani 27239
Win XP fryser under opstart
Fra : Jacob

Dato : 20-02-03 13:16

Hey NG

Når computeren kommer til opstartsbilledet (der hvor den loader Windows)
fryser den nogle gange i et ½ minut eller sådan, så tænder alle lamperne på
tastaturet og går ud igen hvorefter skærmen bliver sort, og så kan jeg logge
ind på mit brugernavn... Det er ikke altid det sker, men det er ofte... Hvad
kan der være galt? Hvis det ikke er Windows selv, kan det så skyldes fugt?

Mvh
Jacob

Fra : bla

Dato : 20-02-03 13:29

"Jacob" <jacob@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

Hvad
> kan der være galt? Hvis det ikke er Windows selv, kan det så skyldes fugt?

Min gør det også , men der er fordi jeg har en scsi drev.
og den kan slet ikke boote når der er en skive i den.

Fra : Jacob

Dato : 20-02-03 17:02

> Min gør det også , men der er fordi jeg har en scsi drev.
> og den kan slet ikke boote når der er en skive i den.

Okay. Jeg har ikke sådan et drev, men alligevel gør den det.

Mvh
Jacob