MS Windows
briani 27239
Win Xp
Fra : Tommy Hasen

Dato : 20-02-03 10:52

Hej
Hvor er det man slår den irriterende pop up med fejlrapport fra, og hvordan
ændre man antallet af åbne vinduer i bundlinien ?

Tommy

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 20-02-03 13:23

Tommy Hasen wrote:

> Hvor er det man slår den irriterende pop up med fejlrapport fra,
> og hvordan ændre man antallet af åbne vinduer i bundlinien ?

Hent Xteq fra <url: http://www.xteq.com > og stil det i

System | Crash Control | Windows Error Reporting
og
Appearence | System | Taskbar | Taskbar Window Grouping
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Madsen

Dato : 20-02-03 13:44

Tommy Hasen skrev:

> Hvor er det man slår den irriterende pop up med fejlrapport fra,

Control Panel > System > Advanced > Error Reporting osv.

> og hvordan ændre man antallet af åbne vinduer i bundlinien ?

Lukker nogle af de kørende programmer eller starter nogle flere,
eller har jeg misforstået dig?

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 20-02-03 14:21

> Lukker nogle af de kørende programmer eller starter nogle flere,
> eller har jeg misforstået dig?

Jeg er også lidt i tvivl, men måske er det antallet af vinduer der skal
åbnes før der grupperes.
http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_taskbargrouping.htm
Gruppering aktiveres ved at højreklikke et tomt sted på taskbaren og
vælge egenskaber.
Der skal så sættes et hak i box nummer 4 fra oven:
http://hjem.get2net.dk/legeplads/grupper.PNG

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Tommy Hasen

Dato : 20-02-03 17:23

> Jeg er også lidt i tvivl, men måske er det antallet af vinduer der skal
> [...]
Det var lige det der skulle til, sidst skrev jeg en lang tekst, der skulle
gemmes i registrerings databasen, det her er noget nemmere.

Tommy

Fra : Leony

Dato : 21-02-03 09:42

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det var lige det der skulle til, sidst skrev jeg en lang tekst, der
> skulle gemmes i registrerings databasen, det her er noget nemmere.

Så er den jo i vinkel. Husk at bogmærke siden, måske får du brug for den
igen

Fra : Madsen

Dato : 20-02-03 14:30

Leony skrev:

> Jeg er også lidt i tvivl, men måske er det antallet af vinduer der
> skal åbnes før der grupperes.

Nå ja. Det kan meget vel tænkes at være det Tommy ønsker at ændre på.

Madsen.

Fra : Tommy Hasen

Dato : 20-02-03 17:14

> Control Panel > System > Advanced > Error Reporting osv.
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Jeg er lidt i tvivl, er det advanseret - systemfejl - "send en administrativ
besked", jeg skal fjerne fluebenet fra ?

Fra : Madsen

Dato : 20-02-03 17:24

Tommy Hasen skrev:

> Jeg er lidt i tvivl, er det advanseret - systemfejl - "send en
> administrativ besked", jeg skal fjerne fluebenet fra ?

Jeg ved ikke hvad det hedder på dansk, men hos mig ser det sådan
her ud: <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/error_reporting.png>

Det slår error reporting helt fra, men grundet fluebenet i 'But
notify me...' så får jeg trods alt at vide at der er sket en fejl
hvis et eller andet program går ned.

Madsen.