MS Windows
briani 27239
Fejl ved install af Media Player 9
Fra : ~~Wing~~

Dato : 20-02-03 10:27

Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at installere den nye media player, men jeg får en
fejlmelding efter install, hvor der står at media player ikke kunne
installeres men at jeg kan prøve igen !! det skal lige siges at efter
fejlmeldingen kan jeg sagten åbne media plyer 9 og kan ikke umiddelbart se
hvad der er gået galt under install. Jeg så for et stykke tid siden at
Madsen havde den samme oplevelse med denne afspiller, men der var ikke nogen
løsning på det tidspunkt. Jeg har Win xp pro DK.

Med venlig hilsen

René Petersen
http://www.sitecenter.dk/pind

Fra : Torben Jensen

Dato : 20-02-03 10:36

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> løsning på det tidspunkt. Jeg har Win xp pro DK.

Hej Rene.
Jeg fik samme melding,så gik jeg på update og så instillations oversigt,der
stod at instillasionen var lykkes har ikke gjordt mere ved det , den kører
jo fint.
--
Mvh Torben

Fra : ~~Wing~~

Dato : 22-02-03 18:08

> [...]
oversigt,der
> stod at instillasionen var lykkes har ikke gjordt mere ved det , den kører

Hej Torben

Ja det ser ikke ud til at der er fejl at sporre, men det er lidt underligt
at xp siger der er noget galt. Er gået tilbage til den gamle media player
til jeg finder lidt om sagen.

Mvh

René