MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvilket Styresystem?
Fra : Lars Dahl

Dato : 19-02-03 19:03

http://www.spymac.com/gallery/data/509/12753P1010039.JPG

Hvad dælan er det for et styresystem? En blanding af Windows' skrivebord og
dock'en fra Mac OS X??

Nogen der ved noget?

-Lars, Viborg

Fra : Madsen

Dato : 19-02-03 19:09

Lars Dahl skrev:

> Hvad dælan er det for et styresystem?

Det er svært at sige. Det kan være WinXP med et Max OS X tema
installeret eller Mac OS X med et skrivebordsbillede fra WinXP.
Selve kabinettet tyder på at det er en pc, men indmaden kunne jo
evt. afsløre noget andet. Måske en forklædt iCube, eller hvad de
nu hedder. (Om iCube så kan køre Mac OS X ved jeg ikke).

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 19-02-03 19:10

Lars Dahl wrote:
> http://www.spymac.com/gallery/data/509/12753P1010039.JPG
>
> Hvad dælan er det for et styresystem? En blanding af Windows'
> skrivebord og dock'en fra Mac OS X??
>
> Nogen der ved noget?

Y'z dock skulle efter sigende kunne gøre tricket. Virker vidst kun til XP og
2000!
http://yz.designtechnika.com/software/yzdock/index_en.html#i1

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 19-02-03 19:13

Martin K wrote:
> Virker vidst kun til XP og 2000!

OK, ser nu at det kun virker til XP...

--
Martin K

Fra : Jesper KA

Dato : 19-02-03 20:04

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Y'z dock skulle efter sigende kunne gøre tricket. Virker vidst kun til
XP og
> 2000!
> http://yz.designtechnika.com/software/yzdock/index_en.html#i1

den er fræk .. beundrede menu systemet på en Mac forleden
jeg har lige lagt den ind her hos mig og leger lidt med den ..
fed ting

Regards