MS Windows
briani 27239
usbdriver
Fra : Palle & Charlotte

Dato : 19-02-03 17:52

er der et sted hvor man kan hente usbdriver til 98 1 udgave

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-02-03 18:11

Palle & Charlotte 's insignificant opinion was stated in:
3e53b639$0$71622$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> er der et sted hvor man kan hente usbdriver til 98 1 udgave

Der står et par gode fif om usb på win98 på:
http://www.buslink.com/bios.htm

Jeg vil gætte på at det er den her du mangler:
http://www.buslink.com/driver/win98sp1/wucsp.exe

Kan være du også skal opdatere driveren til dit chipsæt,via / intel /..

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Finn Egmose

Dato : 19-02-03 18:15

"Palle & Charlotte" <pallot@privat.dk> wrote in

> er der et sted hvor man kan hente usbdriver til 98 1 udgave

Den findes normalt på den driver cd der fulgte med dit bundkort
evt på bundkortproducentens hjemmeside.

Mvh. Finn