MS Windows
briani 27239
Forklare mig nærmere
Fra : Peter Hansen

Dato : 19-02-03 10:46

Min datter har et lille problem, håber I kan hjælpe. Hun kører Win 98.
Når hun er på nettet, og har flere sider åbne, så kan hun ikke se dem alle
nede i proceslinien. Hun ved, at hun har lavet et eller andet ved
indstillingerne, men kan ikke komme på hvad.
Det jeg mener er at der normalt er en lille bjælke forneden hvor der står
navnet på de sider man har åbnet og der bare kan klikke på den for at komme
rundt i siderne. Disse små bjælker er der ikke ?

Hilsen Peter

Fra : Per N

Dato : 19-02-03 11:02

On Wed, 19 Feb 2003 10:46:10 +0100, "Peter Hansen"
<cfs4580@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>navnet på de sider man har åbnet og der bare kan klikke på den for at komme
>rundt i siderne. Disse små bjælker er der ikke ?

hej

Prøv at køre musen helt ned i bunden af skærmen og se om
ikke den ændrer udseende. I så fald er bjælken bare blevet
skubbet ned under bunden af skærmbilledet og du kan bare
trække den op på plads igen. ( m højre museknap )

mvh Per

Fra : BB

Dato : 19-02-03 11:08

Venstre.

VH
BB
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Per N

Dato : 19-02-03 11:23

On Wed, 19 Feb 2003 11:07:55 +0100, "BB" <BB@tdcnospamadsl.dk> wrote:

>Venstre.

Sorry, my bad.

Fra : Pico

Dato : 19-02-03 15:37

Peter Hansen wrote:
> [...]
> står navnet på de sider man har åbnet og der bare kan klikke på den
> for at komme rundt i siderne. Disse små bjælker er der ikke ?

Jeg mener der i Win 98 ligesom i 2000 og XP er sådan en lille "håndtag"
hvor der kommer en lille dobbeltpil hvormed man kan trække den.Er det
ikke muligt hun er kommet til at trække den helt over til højre ved uret,
så er der jo ikke plads til nogen programmer. Hvis det er sådan skal den
bare trækkes til venstre igen.
Pico