MS Windows
briani 27239
Skjule ikoner i sys.tray
Fra : Tim

Dato : 19-02-03 02:05

Hejsa.

Har det problem, at ikoner som messengers, netværks forbindelser og andre
bliver ved med at dukke frem nede i sys.tray. Har sat dem til "skjul altid",
men næste gang man starter PC'en vises de nogle gange igen.

Et andet lille spørgsmål. Hvordan slipper jeg af med den "bobbel besked"
hvor der står at man er tilsluttet X med 99,9 Mbps (når jeg logger på
Internettet).
Synes jeg læste en løsning et sted for nylig, men nu kan jeg ikke finde den
igen.

Hilsen
Tim

Fra : Madsen

Dato : 19-02-03 02:12

Tim skrev:

> Hvordan slipper jeg af med den "bobbel besked" hvor der står at
> man er tilsluttet X med 99,9 Mbps (når jeg logger på Internettet).

Madsen.