MS Windows
briani 27239
update.inf
Fra : minibyb

Dato : 18-02-03 23:53

hvor skal denne fil placeres???

Fra : Leony

Dato : 19-02-03 11:34

"minibyb" <minibyb@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:b2udgk$2s3p$1@news.cybercity.dk

> hvor skal denne fil placeres???

Jeg kan ikke umiddelbart finde en sådan fil på min XP Pro.
Hvilken Windows version har du?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-03 13:29

minibyb wrote:
> hvor skal denne fil placeres???

Hvad er problemet?
- Måske problemer med Windows Update?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : minibyb

Dato : 19-02-03 17:21

problemet er at jeg ikke kan installere service pack1 da den siger at
kryptografiske tjenester kører og den derfor ikke kan læse filen ordentligt!
men filen ligger slet ikke i min windows xp pro!! er der nogen der ved hvad
jeg skal gøre?? jeg er MEGET åben for gode råd??

Søren

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-03 17:47

minibyb wrote:
> problemet er at jeg ikke kan installere service pack1 da
> den siger at kryptografiske tjenester kører og den derfor
> ikke kan læse filen ordentligt!

Okay, har selv haft dette problem og fandt løsningen i
denne gruppe.

> men filen ligger slet ikke i min windows xp pro!

Heller ikke i min.

> er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?
> jeg er MEGET åben for gode råd?

Jeg kan ikke helt huske hvordan jeg løste problemet,
men måske har dette link noget med det at gøre:
<http://shor.ter.dk/951338663>

Fra : minibyb

Dato : 19-02-03 18:02

når jeg prøver at installerer den opdatering siger den katalog filer kunne
ikke læses??

Fra : minibyb

Dato : 19-02-03 18:21

rettelse: katalog filer kunne ikke installeres??

Fra : minibyb

Dato : 19-02-03 18:33

jeg har netop tjekket op på sagen og jeg har allerede denne opdatering så
det er heller ikke der problemet ligger!!! er der slet ikke nogen der kan
hjælpe mig med at få service pack installeret???? JEG ER DESPERAT

sØREN

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-03 19:27

minibyb wrote:
> jeg har netop tjekket op på sagen og jeg har allerede
> denne opdatering så det er heller ikke der problemet
> ligger!

Okay.

> er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig med at få
> service pack installeret?

Prøv dette:
Omdøb C:\Windows\System32\catroot2 til fx catroot_old
og prøv installation igen.

> JEG ER DESPERAT

Det kan vi se, læs lige her engang:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : minibyb

Dato : 19-02-03 20:37

TUSIND TAK MIKAEL

det med med at omdøbe catroot virkede! og linket var perfect!! tak.

mvh Søren

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-02-03 09:05

minibyb wrote:
> TUSIND TAK MIKAEL

Intet problem.

> det med med at omdøbe catroot virkede!

Det var godt.

> og linket var perfect!

Så brug venligst de ting du kan lære der