MS Windows
briani 27239
Problem med alle EA spil... :(
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 18-02-03 22:13

Hej!

Jeg fandt lige Medal of honor frem og ville spille det. Men aaaalt går
langsomt! Introen, menuerne går ulideligt langsomt. Det tager en evighed og
komme rundt med musen som kun flytter sig lidt af gangen. Introen kører med
max 1 billed i sek. Det samme gælder C&C renegade og Need for speed....
Hvorfor kun lige den slags spil? Alle andre kører fint!
Kan det have noget og gøre med mine Xp opdateringer?
Jeg mistænker dem lidt.
Jeg aner ikke rigtig hva jeg skal. Når jeg vil afinstallere disse
opdateringer får jeg en liste med mine programmer og en advarsel om at de
måske ikke vil fungere korrekt mere... Alt fungere perfect udover jeg bare
ikke kan køre spil fra EA games mere...
Nogle ideer?

Mit System:

Duron 750@806
256mb Pc133
GF4 Mx420 64mb ddr
40Gb Maxtor fluid
10Gb Seagate et eller andet
Følgende bundkort http://www.awaremag.com/hardware/DFI/ak74_1.html
WinXp pro

Mvh Søren C

Fra : Leo.E

Dato : 19-02-03 09:04

"S ren Christensen \(4200\)" <master.clio@12move.dk> wrote in message news:<Alx4a.90391$Hl6.8432636@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> måske ikke vil fungere korrekt mere... Alt fungere perfect udover jeg bare

Hej. ifølge MOHA´s egne oplysninger på bagsiden af coveret skal der
minimum være
128 mb ram og 450 mhz processor, og hvis du kører XP som gerne vil
have 128 mb ram at leve af, så har du ikke ret meget at gøre med, da
jeg går ud fra at de 133 er mhz?

Hilsen: leo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-03 13:44

Leo.E wrote:

> [...]
> som gerne vil have 128 mb ram at leve af, så har du ikke
> ret meget at gøre med, da jeg går ud fra at de 133 er mhz?

Det er rammenes tye (PC133 SD-RAM), hans maskine er
en Duron 750MHz overclocket til 806MHz, det bør være
mere end rigeligt.

Jeg har dog ikke et endeligt svar til Sørens problem, men
prøv at teste for virus, defragmentere harddisken og lignende
"oprydninger".

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 19-02-03 16:10

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har dog ikke et endeligt svar til Sørens problem, men
> prøv at teste for virus, defragmentere harddisken og lignende
> "oprydninger".

Jamen det virker bare underligt det kun lige er med spil fra EA games... :o/
Aaaalt andet kører upåklageligt... Det er derfor jeg mistænker mine Xp
opdateringer. De måske indeholder
noget som ikke er helt kombitibelt med EA games... Kan det passe?

Mvh Søren C

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-03 17:42

Søren Christensen (4200) wrote:
> Jamen det virker bare underligt det kun lige er med spil fra EA
> games... :o/ Aaaalt andet kører upåklageligt...

Ja, det er rigtigt.

> Det er derfor jeg mistænker mine Xp opdateringer.
> De måske indeholder noget som ikke er helt kombitibelt
> med EA games... Kan det passe?

Det kunne jeg ikke forestille mig, måske er det mere noget
DirectX eller lignende.

Fra : Leo.E

Dato : 20-02-03 09:38

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote in message news:<3e53b3b5$0$122$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Ja, det er rigtigt.

> Det kunne jeg ikke forestille mig, måske er det mere noget
> DirectX eller lignende.

Jeg havde selv problemer med MOHA første gang og det viste sig at jeg
skulle have fat en bestemt OPENGL,men hvilken har jeg glemt alt om -
sorry.

hilsen: Leo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-02-03 09:49

Leo.E wrote:
> Jeg havde selv problemer med MOHA første gang og
> det viste sig at jeg skulle have fat en bestemt OPENGL,
> men hvilken har jeg glemt alt om - sorry.

En OpenGL, hvad er det?
- en driver eller hvorledes?

Jeg ved godt hvad OpenGL er, men jeg forstår nok ikke
helt hvad du mener!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-02-03 09:50

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Jeg ved godt hvad OpenGL er, men jeg forstår nok ikke
> helt hvad du mener!

Ups, jeg ville prøve at afinstallere de drivere du bruger nu
og installere den nyeste fra www.nvidia.com.