MS Windows
briani 27239
Fjerne doublet-direktorie.
Fra : Jensen

Dato : 18-02-03 19:30

Jeg har netop installerert XP og der er, guderne ved hvordan,
dannet en doublet af mit direktoprie "dokumenter". Fjerner jeg en
fil i den ene tcvilling fjernes den også fra den anden. Hvordan
får jeg gennemført en lykkelig forening af de to? Venlig hilsen
Jørgen Jensen.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 18-02-03 19:44

"Jensen" <ppanter(nospam)@City.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fil i den ene tcvilling fjernes den også fra den anden. Hvordan
> får jeg gennemført en lykkelig forening af de to? Venlig hilsen

Prøv med Diskundersøgelse - chkdsk (Scandisk hed det i Win98).
http://www.wintip.dk/xp/tools/chkdsk.htm

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : Ole C

Dato : 18-02-03 22:30

Jensen skrev blandt andet:

> [...]
> fil i den ene tcvilling fjernes den også fra den anden. Hvordan
> får jeg gennemført en lykkelig forening af de to? Venlig hilsen

Er der ikke bare tale om at du ser det to steder i Stifinder/Explorer? Det
er helt normalt i XP.

--
vh
Ole C

Fra : Pico

Dato : 18-02-03 23:45

Ole C wrote:

> Er der ikke bare tale om at du ser det to steder i
> Stifinder/Explorer? Det er helt normalt i XP.

Du kan jo lige højreklikke og vælge egenskaver for at se placeringen.
Det er som Ole C skrev 2 steder i stifinder, men det er den samme mappe.
Pico