MS Windows
briani 27239
Netværks drev i win XP
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 18-02-03 16:50

Hejsa!!

Er der ngen der kan fortælle mig om man kan lave et netværksdrev i win xp
ligesom man kan i win2000 pg win98?

Jeg synes det er ret nemt i wik2k og 98, men jeg kan ikke umiddelbart finde
funktionen i win xp??

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hilsen Peter.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-02-03 19:06

> Er der ngen der kan fortælle mig om man kan lave et netværksdrev i win xp
> ligesom man kan i win2000 pg win98?

Åben Netværksteder -> Funktioner -> Opret forbindelse til netværksdrev.
Her vælge du så drevsymbol og destination (G:, \\ScanSoft\Grafik\Filer)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 19-02-03 16:57

Ok, det var jo nemt, jeg har altid brugt genvejen ved højreklik i win2k

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e5276ef$0$148$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...