MS Windows
briani 27239
Win2k - programmer i opstart
Fra : KaiserSoze

Dato : 18-02-03 13:38

Hej NG.

Hvordan fjerner man programmer fra opstart i Win2k?? Jeg kan finde listen
over hvad der starter under
'computeradministration/softwaremiljø/startprogrammer' men jeg kan ikke få
lov til at fjerne dem. Bare så vi helt på det rene er der ikke tale om det
har en genvej i start mappen under programmer.

....Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-03 16:35

In dk.edb.system.ms-windows, KaiserSoze <kaisersoze_dk@hotmail.com>
says...
> 'computeradministration/softwaremiljø/startprogrammer' men jeg kan ikke få

Det kan jeg nu ikke finde. Gad vide hvad den hedder på engelsk?!

Jeg har nemlig selv config'et Win2k med de medfølgende værktøjer.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-03 16:39

In dk.edb.system.ms-windows, KaiserSoze <kaisersoze_dk@hotmail.com>
says...
> 'computeradministration/softwaremiljø/startprogrammer' men jeg kan ikke få

Tror jeg har fundet den. Har du prøvet at højreklikke på linierne og
vælge indstillinger?

Fra : KaiserSoze

Dato : 18-02-03 17:42

Der er ikke noget der hedder indstillinger eller egenskaber når jeg
højreklikker - desværre.

....Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-03 20:20

In dk.edb.system.ms-windows, KaiserSoze <kaisersoze_dk@hotmail.com>
says...
> Der er ikke noget der hedder indstillinger eller egenskaber når jeg
> højreklikker - desværre.

Så er du ikke der hvor jeg tror du er.

Gør flg.

1. Kig på http://www.usenet.dk/netikettet/citatteknik.html

2. Tag et screenshot af
'computeradministration/softwaremiljø/startprogrammer' og send det til
dk.binaer (med henvisning til denne tråd). Så skal jeg prøve at guide
dig på vej.

Fra : KaiserSoze

Dato : 19-02-03 16:28

Sendt til dk.binar.

....Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-02-03 22:53

In dk.edb.system.ms-windows, KaiserSoze <kaisersoze_dk@hotmail.com>
says...
> Sendt til dk.binar.

Jeg bruger "My Computer" -> Højreklik "Manage" -> "Services"

Det er den jeg troede du var inde i. Den anden er kun en viewer, ikke en
editor.