MS Windows
briani 27239
Alternativ til Nero?
Fra : Jørgen J.

Dato : 18-02-03 12:52

Jeg sidder lige og har et problem med Nero (næsten nyeste udgave), som ikke
vil brænde en CD der er beskyttet af copyright. Dét er der jo som sådan ikke
noget forkert i at den ikke vil, men jeg skal altså have en kopi af min
originale Symantec virusscanner og så kan jeg ikke bruge det til noget, at
den ikke vil kopiere! Det er fint, at den ikke kan kopiere spil og jeg ved
ikke hvad, men en firma CD som skal bruges i flere afdelinger... dét kan jeg
ikke bruge (og jeg vil ikke købe flere diskkits - burde ikke være
nødvendigt).

Hvad findes der af (gratis?) alternativer til Nero (Windows XP)?

Jørgen

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 18-02-03 12:56

Er der ikke standard brænderprogram i XP?

Fra : bla

Dato : 18-02-03 13:02

"JSH (9800)" <jstenbak@e-box.dk> wrote in message
> Er der ikke standard brænderprogram i XP?
> "Jørgen J." <nonexistent@nonexisistent.com> skrev i en meddelelse
> ikke
> ikke
> jeg

Clone CD

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-02-03 14:26

In dk.edb.system.ms-windows, bla wrote:

> [...]

Lol (ok, jo der er, men altså...)

> Clone CD

Gratis?

--
Lars Stokholm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-02-03 14:53

Lars Stokholm skrev:

>Gratis?

På CloneCDs hjemmeside vil du se, at du kan hente en gratis
evaluerings-version.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-02-03 16:31

In dk.edb.system.ms-windows, Lasse Hedegaard wrote:

> På CloneCDs hjemmeside vil du se, at du kan hente en gratis
> evaluerings-version.

"gratis" og "evaluerings-" æder hinanden, tilbage står "På CloneCDs
hjemmeside vil du se, at du kan hente en version.". Men jeg har lige
fået øje på at det vist ikke er et krav at den er gratis, så...

--
Lars Stokholm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-02-03 18:04

Lars Stokholm skrev:

>"gratis" og "evaluerings-" æder hinanden,

Hvorfor det? Man kunne da godt forestille sig, at skulle betale penge
for en evalueringsversion - selvom jeg aldrig selv er stødt på det.

>tilbage står "På CloneCDs
>hjemmeside vil du se, at du kan hente en version."

Uenig.

>Men jeg har lige
>fået øje på at det vist ikke er et krav at den er gratis, så...

Nope, gratis stod i parantes.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 18-02-03 15:04

"Jørgen J." wrote:

> [...]
> nødvendigt).
>
> Hvad findes der af (gratis?) alternativer til Nero (Windows XP)?

Er det ikke bare et spørgsmål om indstillinger.
Jeg bruger Nero 5.5.9.17 og den fortæller godt nok at CD'en er en
copyright-CD, men den brænder fint videre.

Venligst
Flemming Holm Jensen
Aalborg Universitet

Fra : Jørgen J.

Dato : 19-02-03 08:48

> Er det ikke bare et spørgsmål om indstillinger.
> Jeg bruger Nero 5.5.9.17 og den fortæller godt nok at CD'en er en
> copyright-CD, men den brænder fint videre.

Jeg har ikke kunne finde nogen indstillinger til det.

Jørgen

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 19-02-03 09:31

"Jørgen J." wrote:

> Jeg har ikke kunne finde nogen indstillinger til det.
>
> Jørgen

Hmm...

Jeg har aldrig sat nogen indstilling i den forbindelse, såe....
Jeg ved ikke hvorfor - desværre.

Venligst
Flemming

Fra : GINGE

Dato : 18-02-03 20:38

> [...]
> nødvendigt).
>
> Hvad findes der af (gratis?) alternativer til Nero (Windows XP)?

Skal det være gratis kan du jo prøve dette link.

http://www.afterdawn.com/software/cdr_software/cdr_applications/burnatonce.c
fm

Jeg har ikke prøvet men det ser da lovende ud.

Per