MS Windows
briani 27239
[Win2000 DK] Q: vigtige opdateringer
Fra : Video-nerd

Dato : 18-02-03 12:27

Når jeg forsøger at opdatere min Windows 2000DK mangler jeg "810649: vigitge
opdateringer"; men installationen bliver ved at mislykkes - alt andet
fungere perfekt... Nogen der har samme problem eller kender en løsning?

Fra : KaiserSoze

Dato : 18-02-03 13:30

Det er fordi at opdateringen er tysksproget, så vidt jeg husker - men ikke
dansk.

....Anders

Fra : Madsen

Dato : 18-02-03 14:41

Video-nerd skrev:

> [...]
> "810649: vigitge opdateringer"; men installationen bliver ved at
> mislykkes - alt andet fungere perfekt... Nogen der har samme

Hent den her i stedet:
<http://download.microsoft.com/download/9/e/c/9ecc1aea-0d02-4097-bbf0-9a3d6f6aa4b2/Q810649_W2K_SP4_X86_DA.exe>

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 18-02-03 16:48

Madsen wrote:

> Hent den her i stedet:
> http://download.microsoft.com/download/9/e/c/9ecc1aea-0d02-4097-bbf0-9a3d6f6aa4b2/Q810649_W2K_SP4_X86_DA.exe

Hvordan f..... bære du dig ad med at have alle de henvisninger Madsen ?
Jeg var lige begyndt at spekulere over hvordan jeg havde hjulpet mig
tidligere boss med samme problem, da jeg læste dit svar.
Pico

Fra : Madsen

Dato : 18-02-03 17:12

Pico skrev:

> Hvordan f..... bære du dig ad med at have alle de henvisninger
> Madsen ?

I dette tilfælde er det fordi at jeg selv har haft problemet med
omtalte opdatering som nægtede at lade sig installere på Win2000.
Tråden er efterhånden ret gammel, men den kørte her i gruppen.

Google Groups er glimragende til at finde tidligere tråde med.
<http://groups.google.com/groups?as_q=810649&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.system.ms-windows&lr=&as_scoring=d&hl=da>

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 19-02-03 00:02

Madsen wrote:

> [...]
> Tråden er efterhånden ret gammel, men den kørte her i gruppen.
>
> Google Groups er glimragende til at finde tidligere tråde med.

Og det er lige det jeg mener, jeg måtte begynde at huske søge og
gud ved hvad. Det virker som om du lige ryster dem ud af ærmet
Pico