MS Windows
briani 27239
Proceslinie
Fra : Peter Hansen

Dato : 18-02-03 11:18

Min datter har et lille problem, håber I kan hjælpe. Hun kører Win 98.
Når hun er på nettet, og har flere sider åbne, så kan hun ikke se dem alle
nede i proceslinien. Hun ved, at hun har lavet et eller andet ved
indstillingerne, men kan ikke komme på hvad.

Hilsen Peter

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 18-02-03 13:16

"Peter Hansen" <cfs4580@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> nede i proceslinien. Hun ved, at hun har lavet et eller andet ved
> indstillingerne, men kan ikke komme på hvad.

Hvad mener du med at hun "ikke kan se dem alle" ?? Skjules de for hende??
Hvordan??

Søren