MS Windows
briani 27239
Windows 2000 services - liste over default~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-03 01:25

Hej!

Jeg er "kommet til" at pille i listen over mine services og ville lige høre om
en venlig sjæl gad sende mig en liste over defaultværdierne for dem?

Problemet er nu, at min Norton Antivirus nægter at lægge sig resident...
Ominstallation af denne virker ikke og jeg vil nødigt ominstallere Win2k bare
for det

Gør således:

Control Panel -> Administrative tools -> Services -> Export list -> Vælg
"Unicode Tab Delimited" og gem til en tekst-fil som du e-mailer mig.

På forhånd tak!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-02-03 07:25

Kan du bruge denne: <http://www.blackviper.com/WIN2K/servicecfg.htm>?

--
Lars Stokholm

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-03 11:30

Hej!

Lars Stokholm wrote:

> Kan du bruge denne: <http://www.blackviper.com/WIN2K/servicecfg.htm>?

Det ser meget fornuftigt ud det der :) Tak for hjælpen!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-03 11:58

Hej!

Lars Stokholm wrote:

<snip kloge ord>

Yess, nu virker NAV igen :) Jeg havde åbenbart slået noget vigtigt fra, men jeg
ved ikke hvad idet jeg slog alle tingene til igen (pånær Messenger).

Problemet fik simpelthen NAV til ikke at ville slå "autoprotect" til - fluebenet
forsvandt igen når man trykkede ok

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-02-03 14:19

In dk.edb.system.ms-windows, Kim Voss Schrader wrote:

> Yess, nu virker NAV igen :) Jeg havde åbenbart slået noget
> vigtigt fra, men jeg ved ikke hvad idet jeg slog alle tingene
> til igen (pånær Messenger).

Hvor aggressiv var du da du slog services fra? ;) Den eneste service
jeg lige kan komme i tanke om, som kan slabe sådan nogle underlige
problemer er "Windows Management Instrumentation".

--
Lars Stokholm

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-03 19:17

Hej!

Lars Stokholm wrote:

> Hvor aggressiv var du da du slog services fra? ;) Den eneste service
> jeg lige kan komme i tanke om, som kan slabe sådan nogle underlige
> problemer er "Windows Management Instrumentation".

Tja, jeg fjernede nogle services som fax, remote registry manipulation m.fl. En
eller flere har åbenbart været kritisk(e)...

Heldigt jeg kom tilbage til start igen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"