MS Windows
briani 27239
Opgradering af IE5.50 til IE6 windows ME
Fra : Erik Hindborg

Dato : 17-02-03 23:39

Hej

Jeg har et problem. Under forsøg på at opgradere ie 5.50 til version 6 på
min Win ME, får ejg at vide at det ikke kan lade sig gøre, da nogle af
filerne er låst. Der kører ikke noget andet, og jeg får ikke at vide hvilke
filer det drejer sig om.

Kan nogle hjælpe ??

VH
Erik

Fra : Vagn Hougaard

Dato : 18-02-03 19:20

> [...]
> filerne er låst. Der kører ikke noget andet, og jeg får ikke at vide hvilke

Husk at installere umiddelbart efter start af PC så´der ikke kører
noget i baggrunden

VH Vagn

Fra : Erik Hindborg

Dato : 19-02-03 00:06

Takker

har forsøgt det også ... og endda i failsafemode ...
men intet synes atvirke ... suk