MS Windows
briani 27239
Driver
Fra : Peter Larsen

Dato : 17-02-03 21:05

Hej Gruppe
Jeg har en Canon LBP 460, men jeg kan ikke finde en driver, så jeg kan bruge
den til XP....
Er der en eller anden der ved om sådan en findes, eller om man kan bruge en
anden en i stedet...

På forhånd tak
Peter

--

\||||/
(o o)

Fra : BB

Dato : 17-02-03 22:46

"Peter Larsen" <peterlarsen(sletMig)@sprotoften.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bruge
> den til XP....
> Er der en eller anden der ved om sådan en findes, eller om man kan bruge

Her er en løsning (måske)

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=fe42c069
..0203300547.f6a9375%40posting.google.com&rnum=2&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%
3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26q%3DCanon%2BLBP%2B460%2Bdriver%2Bxp

VH
BB
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Kale Kop

Dato : 19-02-03 06:26

Desværre findes den ikke og Canon vil ikke lave den.
Jeg var nødt til at investere i en anden printer - surt show :(
mvh
kale

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-02-03 18:31

Hej
Ja det er også den jeg har fået, men jeg havde håbet ppå, at der vart en der
selv havde fusket en sammen.....
Eller måske fundet ud af en anden kunne bruges....

Jamen.. jeg tror også jeg må købeen ny... surt da den anden køre kanon..

Hilsen
Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-02-03 18:31