MS Windows
briani 27239
Virus hvordan fjerne jeg den?
Fra : MaRk

Dato : 17-02-03 16:29

Hej

Jeg er ikke helt 100 på om det er det rigtige sted jeg spørger, prøver
alligevel.

Jeg har kørt uden antivirus i 4 dage, nu har jeg installeret norten anti
virus 2002.
Den har fundet 2 viruser:

En i msm.exe
backdoor.trojan hedder den.
Norton kan ikke kan ikke fixe eller slette denne,
Jeg kan heller ikke bare slette den.
Hvordan kommer jeg af med denne??

Så var den en icq trojan, men der skal jeg vel bare geninstallere ICQ ??

Har prøvet housecall antivirus, den fandt dem slet ikke.

Mvh
Mark

Fra : Torben Jensen

Dato : 17-02-03 16:43

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så var den en icq trojan, men der skal jeg vel bare geninstallere ICQ ??
>
> Har prøvet housecall antivirus, den fandt dem slet ikke.

Mvh Torben

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-02-03 20:46

evt. prov at installer AGV du kan download det her http://www.grisoft.com/
(men denne ver. dur vist kun i nogle få dag) MEN du kan altid hente lidt
crak, CD-KEY's osv. her: http://www.cracks.am (MEN på eget ansvar..!! denne
side installere en del lort på min PC) men kan dog fjernes... Men der kan du
finde CD-KEY til AVG...

mvh. Rune Thougaard

Fra : Leo.E

Dato : 23-02-03 09:02

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> wrote in message news:<3e57d38f$0$4213$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> [...]
> side installere en del lort på min PC) men kan dog fjernes... Men der kan du

Eller du kan prøve den her: www.diamonds.com de her en Trojan remover.
Hilsen: Leo