Outlook Express lukker langsomt ned
Fra : Per Madsen

Dato : 14-03-01 12:49

Hej ng
Mit OE 5.02 er blevet enormt lang tid om at lukke ned, når jeg afslutter
programmet. Og det selvom jeg har ryddet godt op i mine mails, tømt deleted
itens osv. Hvordan kan det være.
Mvh
Per, Odense

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-03-01 13:34

Per Madsen <permand@private.dk> wrote:

> [...]
> programmet. Og det selvom jeg har ryddet godt op i mine mails, tømt deleted

Måske kan det hjælpe at komprimere databasen. Du gør det ved at holde
alt. nede mens du starter programmet, og svare ja til spørgsmålet om du
vil komprimere databasen.
Bagefter finder du mappen "overordnede bruger" hvor der nu ligger nogle
filer der hedder "gammel database" "gamle indstillinger" plus en mere.
De kan smides ud.

v.h.
Martin