MS Windows
briani 27239
Min Windows XP genstarter
Fra : Jacob

Dato : 17-02-03 10:35

Jeg har et nyligt opstået poblem med Windows XP.

Når jeg lukker pc'en ned, så genstarter den i stedet for at lukke
(selvom jeg selvfølgelig vælger "Luk").

Er der noget svar på hvorfor, og hvad kan jeg gøre?

Mvh. Jacob

Fra : Steen Wrem

Dato : 17-02-03 18:34

Jeg har samme problem

hilsen Steen

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 17-02-03 18:57

> [...]
> (selvom jeg selvfølgelig vælger "Luk").
>
> Er der noget svar på hvorfor, og hvad kan jeg gøre?

Hej
Nomalt skyldes det at APM ikke er aktiveret. Kig evt. under "Hurtig
check af APM" på:
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.