MS Windows
briani 27239
OE går ned i XP
Fra : Thïngmand

Dato : 17-02-03 10:29

Jeg har installeret XP Pro på en ny maskine og derfefter kopieret min OE
filer fra min gamle XP installation in i den nyne lagringsmappe.

Problemet er at næsten hver gang jeg svarer på en mail, kommer boksen med
"Der er opstået en alvorlig fejl, vil du sende bla-bla"

Hvad sker der?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 17-02-03 17:00

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
boksen med
> "Der er opstået en alvorlig fejl, vil du sende bla-bla"

Problemet er at du har kopieret - og ikke impoteret dem.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : Pico

Dato : 17-02-03 17:05

Thïngmand wrote:
> [...]
>
> Problemet er at næsten hver gang jeg svarer på en mail, kommer boksen
> med "Der er opstået en alvorlig fejl, vil du sende bla-bla"

Du har vel ikke installeret den opdatering til IE og OE som MS udsendte
for et par uger siden ?
Den har en fejl der får OE til at gå ned man skriver. Prøv at se i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-expres under tråden
"OE går ned". Du kan også søge på mit navn hvis du ikke kan finde det.
Pico

Fra : Thïngmand

Dato : 18-02-03 09:59

> Du har vel ikke installeret den opdatering til IE og OE som MS udsendte
> for et par uger siden ?

Øhh, jeg har bare drænet windowsupdate?

Men jeg kigger lige på den tråd...