MS Windows
briani 27239
Hjælp!!
Fra : DK\(Odense\)

Dato : 16-02-03 22:31

kan det passe at man ikke kan installere en kopi af windows på en pc med en
Intel pentium 4 Cpu ?

Håber i kan hjælpe tak

Fra : Daniel J

Dato : 16-02-03 22:55

"DK(Odense)" <salg@privat.dk> wrote in message
> kan det passe at man ikke kan installere en kopi af windows på en pc med
en
> Intel pentium 4 Cpu ?

Selvfølgelig kan man installere en version af Windows på en P4 maskine, men
du bliver nød til at fortælle mere om hvilket Windows du prøver at lægge
ind, lidt om maskinen (ram, bundkort, grafikkort, netkort osv.), samt hvad
der nøjagtigt sker når du prøver at installere Windows.

Mvh

Daniel J.

Fra : DK\(Odense\)

Dato : 16-02-03 23:29

Nu har jeg snart prøvet med alt både XP, 98 osv men det hjælper bare ikke
den vil ikke installere det så jeg tror at der er en fejl på Cpuen for HD er
tjekket og jeg kan ca . installere 90% af programmet så går den død og
skriver at der er fejl på den

så har jeg prøvet at ligge det ind på HD på min egen maskine og det virker
jo også fint så sætter jeg den tilbage og den laver den samme fejl

jeg har hørt at Intel og ms. har lagt et spær ind i deres Cpu men jeg ved
ikke om det også gælder p4 eller om det først kommer på deres p5 eller hvad
den nu kommer til at hedde

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-02-03 08:04

"DK(Odense)" <salg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> tjekket og jeg kan ca . installere 90% af programmet så går den død og

Det har jeg oplevet et par gange - i alle tilfælde var der
tale om RAM fejl. Så det ville jeg lige se at få testet i
en fart
--
Peter J

Fra : Holm

Dato : 17-02-03 11:05

Peter Jensen wrote in message
<3e508959$0$10969$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Det har jeg oplevet et par gange - i alle tilfælde var der
> tale om RAM fejl. Så det ville jeg lige se at få testet i
> en fart

Samme her... det er en klassiker.

--
"I think there is a world market for about five computers"
- Thomas J. Watson, Sr., 1943

Fra : DK\(Odense\)

Dato : 17-02-03 17:28

Det er ikke ram den er blevet testet og jeg har nu snakket med den butik
hvor jeg købte bundkortet og cpuen og jeg har sendt det retur til ombytning