MS Windows
briani 27239
driver til SB16
Fra : Futte

Dato : 16-02-03 16:04

Hej

Hvor kan jeg hente driver til Sb 16 isa kort henne har søgt min kærste's pc
finder ikke dette gamle kort på soundblaster.com er der kun opdate til
kortet
hun bruger win 98 se på en IBM 233 pc.

Futte

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-03 17:10

In dk.edb.system.ms-windows, "Futte" <hanloven@(at)ofir.dk> <"Futte"
<hanloven@(at)ofir.dk>> says...
> hun bruger win 98 se på en IBM 233 pc.

Den ligger i Windows. Prøv installations-cd'en.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Pico

Dato : 16-02-03 23:07

Jesper G. Poulsen wrote:
> In dk.edb.system.ms-windows, "Futte" <hanloven@(at)ofir.dk> <"Futte"
> <hanloven@(at)ofir.dk>> says...
>
> Den ligger i Windows. Prøv installations-cd'en.

Sagt på en anden måde, afinstallere evt. drivere til lydkortet, hiv kortet ud,
sluk, isæt kortet, tænd og se om ikke Win 98 kommer og siger at der
er fundet ny hardware og beder om CD'romen.
Hvis det ikke går må du ned i kontrolpanel, tiføj ny hardware og så følge
guiden frem til det rigtige lydkort, hvorefter den igen vil have CD'en og
installere drivern.
Pico

Fra : Futte

Dato : 17-02-03 10:46

Ja det ved jeg godt men hendes pc #IBM# finder ikke koret har prøvet med
SB16 Vibra og SB 16 det kan jeg ikke lige forstå men hvis jeg sættet hendes
modem et int. isa modem i finder den godt modemet pc har ind bygget lydkort
men der kan vi ikke snakker sammen over msn han kan ik høre hvad jeg siger
lydkort skal være fuld duplex har jeg læst for at det virker jeg bruger Win
XP og SB live 5.1 og vi har begge ADSL derfor ville jeg prøve med de to
gamle kort for at se om det var det..:)

Futte

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-02-03 13:32

In dk.edb.system.ms-windows, "Futte" <hanloven@(at)ofir.dk> <"Futte"
<hanloven@(at)ofir.dk>> says...
> Ja det ved jeg godt men hendes pc #IBM# finder ikke koret har prøvet med

Så find det selv. "Tilføj hardware" og sæt det op manuelt. Windows har
selv driveren.

Fra : Pico

Dato : 17-02-03 17:13

Futte wrote:
> [...]
> læst for at det virker jeg bruger Win XP og SB live 5.1 og vi har
> begge ADSL derfor ville jeg prøve med de to gamle kort for at se om

Du har husket at slå det indbyggede lydkort fra i bios.
Jeg er ikke sikker på om det er nødvendigt, men jeg har altid gjort det
når der skulle installeres et lydkort.
Pico