MS Windows
briani 27239
Windows 2000 fryser under printining
Fra : Lars Linde

Dato : 16-02-03 15:27

Hejsa

Windows fryser når jeg printer.
Det sker uanset hvad der printes, om det så blot er 2 linier tekst i
Notepad.

Så snart print jobbet er færdigt vender maskinen tilbage.

Jeg kan se i task manageren at det er system processen der bruger 100% CPU
tid imens der printes.
Hvorfor opstår dette ?

Min PC er en Athlon XP1700 med 512MB ram
Printeren er en HP Deskjet 710c

Nogen der har et bud og kan det afhjælpes?

På forhånd tak
Mvh
Lars Linde
Albertslund

Fra : KentBM

Dato : 16-02-03 18:18

"Lars Linde" <larslinde@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Min PC er en Athlon XP1700 med 512MB ram
> Printeren er en HP Deskjet 710c
>

> Nogen der har et bud og kan det afhjælpes?

På et tidspunkt læste jeg at løsningen skulle være en ny driver fra HP. Har
du prøvet dette? Jeg havde selv problemet med min tidligere printer en HP
820.

Kent

Fra : Lars Linde

Dato : 19-02-03 13:49

"KentBM @a.dk>" <a<virker-ikke> wrote in message
> [...]
Har
> du prøvet dette? Jeg havde selv problemet med min tidligere printer en HP

Har prøvet at hente en ny driver på www.hp.com men der er ikke en ny til
netop denne printer

Jeg mener at have hørt at Microsoft har udgivet en rettelse der kan løse
dette problem, men jeg kan ikke finde den på deres site.

Jeg har søgt i deres Knowledge base

Mvh
Lars