MS Windows
briani 27239
film biblioteker i Win XP lig med sløvhed.~
Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 16-02-03 13:59

Hej Gruppe,

Explorer laver noget mystisk videoanalyse(virker det til) når jeg går ind i
mit filmbibliotek, med det resultat at computeren sløves. Såvidt jeg ved er
der en reg fil eller lign. man kan køre for at få den til at holde op med
det. Men desværre har jeg smidt linket væk efter min geninstallering af XP,
og jeg kan desværre ikke finde posten i denne gruppe, så er der en der kan
smide mig et link, eller forklare løsningen ville jeg være taknemmelig

mvh
Lasse

Fra : Madsen

Dato : 18-02-03 14:41

Lasse Engel Pedersen skrev:

> Såvidt jeg ved er der en reg fil eller lign. man kan køre for at
> få den til at holde op med det.

<http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841>

Madsen.

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 18-02-03 18:09

> <http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841>

Mange tak, det var præcist det link jeg havde mistet

mvh
Lasse