MS Windows
briani 27239
Kode på Netwærk
Fra : V-Toby

Dato : 16-02-03 00:47

Hejsa Ng
Håber nogen kan hjælpe mig med det her, det er at jeg vil gerne have kode på
netwærk hvordan får jeg det??????
Jeg køre med win Xp.

Mvh
Tobias Klint
__________________________________________________________________ Tobias
H.. Klint Tobias.frip.dk ICQ#: 162025029 Current ICQ status: + More ways to
contact me

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-02-03 04:21

Koden sættes i den bruger profil du opretter (har oprettet).

Fra : V-Toby

Dato : 16-02-03 11:26

Hejsa
Hvad er det for en profil. jeg ved at man kan sætte kode på nå man
geninstaller Windows.....?

Mvh
Tobias

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-02-03 15:27

Control Panel | User Accounts.

On Sun, 16 Feb 2003 11:25:46 +0100, "V-Toby"

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-02-03 11:41

> [...]

>Hejsa Ng
>Håber nogen kan hjælpe mig med det her, det er at jeg vil gerne have kode på
Kode på netværket, øhhh hvad mener du ? Bruger logon til netværk ?
/Hans

Fra : V-Toby

Dato : 16-02-03 11:44

Hejsa
Hvis nu du trykker på mit navn inde i netværket og så vil jeg have at den
skal spørge efter en kode???
hvordan det?

Tobias

Fra : Daniel J

Dato : 16-02-03 12:52

"V-Toby" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> wrote in message
> Hvis nu du trykker på mit navn inde i netværket og så vil jeg have at den
> skal spørge efter en kode???
> hvordan det?

Gå ind i My computer -> Tools menuen -> Folder options -> View -> Fjern
fluebenet hele nede i bunden ved "Use simpel file sharing" = "Brug simpel
fildelning" og herefter genstarter du din computer.

Mvh

Daniel J.

Fra : Daniel J

Dato : 16-02-03 12:53

> Hvis nu du trykker på mit navn inde i netværket og så vil jeg have at den
> skal spørge efter en kode???
> hvordan det?

Gå ind i My computer -> Tools menuen -> Folder options -> View -> Fjern
fluebenet helt nede i bunden ved "Use simpel file sharing" = "Brug simpel

Fra : V-Toby

Dato : 16-02-03 13:24

Hejsa
Det er fint, men jeg har den på dansk. forstår ikke engelske.......

Hvis du gider og skrive det på dansk så vil jeg hver glad

Mvh
Tobias

Fra : Daniel J

Dato : 16-02-03 14:51

> Det er fint, men jeg har den på dansk. forstår ikke engelske.......

Okay :)

"Denne computer" -> menuen "Funktioner" -> "Mappe indstillinger" -> Fanen
"Vis" -> Fjern fluebenet i "Brug enkelt fildelning" (den øverste) og så
genstart ...

Mvh

Daniel J.

Fra : V-Toby