MS Windows
briani 27239
XP Home - Installationsoversigten
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 15-02-03 22:40

Installationsoversigten (den ved Windows update) - Kan den redigeres.?
Jeg kunne tænke mig at fjerne nogle forgæves installationer, som det
senere er lykkedes at få installeret.
hilsen
Jørgen

Fra : kennybear

Dato : 13-03-03 21:41

"Jørgen Jørgensen" skrev d. 15-02-03 22:40 dette indlæg :
> Installationsoversigten (den ved Windows update) - Kan den redigeres.?
> Jeg kunne tænke mig at fjerne nogle forgæves installationer, som det
> [...]

Jeps det kan den, i venstre side er der et menupunkt der hedder Gør
WindowsUpdate personlig, der kan du fravælge specifikke updates så de
ikke mere bliver vist efter en scanning (husk at klikke gem), men selvom
at du ikke ser dem mere er de stadigvæk ikke installeret, men det er vel
også formålet med det du vil

//Kenneth

http://www.kandu.dk/