MS Windows
briani 27239
Windows Update
Fra : Bent E.

Dato : 15-02-03 21:03

Hej NG

Win98 se
Jeg henter en opdatering på "Windows Update" (Q320920).
Jeg får melding om at installationen er successfull.
Men, når jeg kalder "Windows Update" igen, optræder
Q320920 atter, som om jeg slet ikke har installeret den.

Har i andre været ude for tilsvarende?.

Mvh
Bent E.

--
Fjern *** ved svar via email

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 16-02-03 00:22

Bent E. <***bentejo@dsa-net.dk> wrote:

> [...]
> Men, når jeg kalder "Windows Update" igen, optræder
> Q320920 atter, som om jeg slet ikke har installeret den.

Ja, det mener jeg!:
Under 'browsning' får jeg undertiden en advarsel om mgl. opdatering med
sikkerhedsmæssige konsekvenser - men hvis jeg henter/installerer det
anbefalede, dukker advarslen op med samme tilbud igen!(?)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Peter Hansen

Dato : 17-02-03 10:38

"Bent E." <***bentejo@dsa-net.dk> wrote in message
> [...]
> Men, når jeg kalder "Windows Update" igen, optræder
> Q320920 atter, som om jeg slet ikke har installeret den.

Jeps... lidt irriterende. Min Windows .NET RC2 Enterprise Edition begynder
også hele tiden at få den, og da jeg selv havde installeret den tre gange
begyndte min XP at crashe Windows Update hver gang den begyndte at
installere den påny. Først røg Windows Update - så røg Windows XP og til
sidst røg serveren.

Hilsen fra Peter