MS Windows
briani 27239
Outlool blokerede adgang til følgende file~
Fra : H.Johansen

Dato : 13-02-03 17:55

Hej

Jeg har brug for hjælp:
Når jeg modtager en mail med vedhæftede URLér, kommer denne meddelse:
Outlook blokerer adgang til følgende filer, der kan være usikre:
xxxxxxxx.url

Hvor ændrer jed dette ???

På forhånd tak.

VH henrik

Fra : Torben Jensen

Dato : 15-02-03 20:58

"H.Johansen" <spam@byggecenter_dot_com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg modtager en mail med vedhæftede URLér, kommer denne meddelse:
> Outlook blokerer adgang til følgende filer, der kan være usikre:

Funktioner-indstillinger-sikkerhed-fjernflueben.
Mvh Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-03 21:10

"H.Johansen" <spam@byggecenter_dot_com> skrev :

>Når jeg modtager en mail med vedhæftede URLér, kommer denne meddelse:
>Outlook blokerer adgang til følgende filer, der kan være usikre:

Er det Outlook eller Outlook Express?

Hvis Outlook, spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news, du
kan muligvis allerede finde svaret, husk at oplys om det er 2000
eller 2002.

Er det Outlook Express, så har du fået svaret af Torbe.

Til Outlook Expressspørgsmål findes der også en særlig gruppe,

Fra : H.Johansen

Dato : 21-02-03 21:34

> Hvis Outlook, spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news, du
> kan muligvis allerede finde svaret, husk at oplys om det er 2000
> eller 2002.

Det er outlook 2002 tror jeg nok
jeg prøver i mail+news.

Henrik