MS Windows
briani 27239
Show desktop
Fra : Morten Porsborg Køhl~

Dato : 15-02-03 18:53

Hej!

Hvad gør man, hvis man er "kommet til" at slette quick-launch ikonet for at
vise sin desktop (spørg ikke hvordan).

Jeg ved at man kan bruge Windowstast+D i stedet, men vil gerne have mit gode
gamle ikon igen. Så vidt jeg har forstået var det ikke en genvej, men en
type "schedule"-fil (ender på .scd).

Nogen gode idéer? Nogen der har filen og vil gøre den tilgængelig til
download?

På forhånd tak.

/Morten P. Køhler

Fra : Edmund

Dato : 15-02-03 22:05

Morten Porsborg Køhler wrote:
> [...]
> mit gode gamle ikon igen. Så vidt jeg har forstået var det ikke en
> genvej, men en type "schedule"-fil (ender på .scd).

Lav selv filen

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3