MS Windows
briani 27239
trickler_4010.exe ?
Fra : Kenny Jensen

Dato : 15-02-03 18:39

Er det en del af mplayer, eller er det nu noget fis der har bosat sig på min
harddisk.
Min firewall siger at den vil connecte og tracker den til San Jose

Mvh
Kenny

Fra : preben nielsen

Dato : 15-02-03 18:45

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
bosat sig på min
> harddisk.
> Min firewall siger at den vil connecte og tracker den til San

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=tric
kler_4010.exe&sa=N&tab=wg

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Kenny Jensen

Dato : 15-02-03 18:53

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=tric
> kler_4010.exe&sa=N&tab=wg

Tak, jeg havde søgt dog uden at skrive exe og der kom kun fransk/spanske
sider frem.

Arr jeg hader de programmer

Mvh
Kenny

Fra : Mik

Dato : 15-02-03 18:56

> [...]
min
> harddisk.
> Min firewall siger at den vil connecte og tracker den til San Jose

Jeg får den ikke når jeg starter min mediaplayer (8.1)
Mik

Fra : Kenny Jensen

Dato : 15-02-03 19:04

"Mik" <nosmoke@potmail.com> skrev i en meddelelse
'>
> Jeg får den ikke når jeg starter min mediaplayer (8.1)
> Mik

Jeg troede den havde noget med mplayer at gøre der det var hvad jeg fi kaf
spanske sider på min egen søgning.
Men i følge linket Preben lagde er det noget spyware.så det er nu blocket og
slettet

Kenny