MS Windows
briani 27239
Windows 2000 CD
Fra : Claus Skou Olsen

Dato : 15-02-03 15:03

Hej

Er der nogle, der ved hvor jeg kan købe nye win2000 cd'er. Jeg har licens -
og jeg har også en søn, der er kommet til at ridse dem. Hvad gør man så?.
Jeg har kontaktet forhandleren men "no way".

Mvh

Claus

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 15-02-03 15:25

"Claus Skou Olsen" <clausskou@hotmail.com> skrev:

> Er der nogle, der ved hvor jeg kan købe nye win2000 cd'er. Jeg har
> licens - og jeg har også en søn, der er kommet til at ridse dem.
> Hvad gør man så?. Jeg har kontaktet forhandleren men "no way".

Har du prøvet at kontakte Microsoft Danmark direkte?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Claus Skou Olsen

Dato : 15-02-03 15:36

Ja. Men jeg har ikke hørt fra dem.

Mvh

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-02-03 16:00

Henvend dig til Microsoft. De vil sende nye til dig mod et vederlag
for S/H.

Fra : Steen B

Dato : 15-02-03 16:04

> [...]

>og jeg har også en søn, der er kommet til at ridse dem. Hvad gør man så?.
>Jeg har kontaktet forhandleren men "no way".

Ring til microsoft, de tager vist nok et lille gebyr for at erstatte
et ødelagt medie, svjh skal du også sende det originale ind, men det
fortæller de dig
mvh Steen

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 16-02-03 14:40

Jeg ridsede engang en en Win98. Jeg kontaktede Microsoft som derefter sendte
mig en helt ny for ca. kr. 165-. til dækning af ekspedition/porto

Mvh

Zulfqar Ali