MS Windows
briani 27239
Problem efter install af Mediaplayer 9,0
Fra : Johnny

Dato : 15-02-03 14:52

Jeg kan ikke bruge den funktion der er i XP hvor man bare kan klikke på
AFSPIL ALLE.
Jeg skal makere de musikfiler jeg ønsker at afspille og derefter klikke på
afspil. Det var ikke sådan med 8,0 versionen=???

Fra : Edmund

Dato : 15-02-03 17:02

Johnny wrote:
> [...]
> Jeg skal makere de musikfiler jeg ønsker at afspille og derefter
> klikke på afspil. Det var ikke sådan med 8,0 versionen=???

Jeg kan ikke finde noget der hedder afspil alle i MP8, når man
højreklikker på en mappe hedder det "afspil"

Men højreklik på mappen og vælg afspil så afspilles alle filer i mappen,
også i MP9

--
Mvh Edmund