MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
DirectX 9,0 ??
Fra : Johnny

Dato : 15-02-03 14:47

Er der nogen der har erfarringer med denne ??

Jeg har haft lyst til at hente den . Men ved ikke om det er noget!

Fra : Martin K

Dato : 15-02-03 14:50

Johnny wrote:
> Er der nogen der har erfarringer med denne ??
>
> Jeg har haft lyst til at hente den . Men ved ikke om det er noget!

Jeg installerede den dan den nye 3DMark03 kom. Det er har kørt fint nok
siden...

--
Martin K

Fra : Johnny

Dato : 15-02-03 15:07

Jeg har et Geforce MX 400 64 Mb ram grafikkort !!! Er det et der kan køre
med directx 9.0 !!!
De skriver også at spil ikke endnu er lavet til denne version !!!! Kan man
så IKKE spille sine spil?

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-02-03 16:23

> Jeg har et Geforce MX 400 64 Mb ram grafikkort !!! Er det et der
> kan køre med directx 9.0 !!!

- Ja

> De skriver også at spil ikke endnu er lavet til denne version
> !!!! Kan man så IKKE spille sine spil?

- Jo helt sikkert.. Men de fordele man kan hente ved DX9 er ikke
indbygget i spillene endnu... Du kan sagtens spille dine spil.
Bare rolig

--
Palle Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-03 18:17

In dk.edb.system.ms-windows, Johnny <no@pmail.dk> says...
> Jeg har et Geforce MX 400 64 Mb ram grafikkort !!! Er det et der kan køre
> med directx 9.0 !!!

DirectX-versionerne er bagudkompatible med de ældre versioner.

> De skriver også at spil ikke endnu er lavet til denne version !!!! Kan man
> så IKKE spille sine spil?

Jo, men man udnytter ikke de nye ting i DirectX 9.0

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen