MS Windows
briani 27239
Hjælp hjælp hjælp !!
Fra : Alex Jensen

Dato : 15-02-03 13:17

Hej NG

Jeg har en PC med en IBM-HD på 20 GB. Den er delt op i 2 NTFS-partitioner (3
og 17 GB).

For at gøre den lille partition lidt større har jeg bootet på disketter
lavet med Partition Magic 8 (PM). Derefter ville jeg mindske den store
partition med ca.1 GB og satte så PM til at køre. Den kørte kun i kort tid
og gik derefter i stå. Noget tid efter hoppede den tilbage som om intet var
sket (stadig 2 partitioner) og bad mig afslutte programmet.

Men nu kan jeg ikke få adgang til mit D-drev (den store partition) i Windows
(2K). Den booter fint på Cdrevet. Hvis jeg laver en "Check for errors" i PM
kommer den ud med en Critical Error 46, og jeg kan ikke fixe det i PM.

Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig her? Jeg har nogle data på disken,
jeg simpelthen skal have fremskaffet.

På forhånd MANGE tak.

AJ