MS Windows
briani 27239
Windows opdateringer
Fra : Michael

Dato : 15-02-03 12:02

Hejsa hvis man vælger at installere de hentede, opdateringer (XP service
pack), kan jeg så ikke selv bestemme hvor de ligger sig,
sidst jeg gjorde det lå der en række på ca 20 linier,
inde i programmer , jeg tænker på om man ,
ikke kan installere dem så de bare er der uden ,
jeg kan se det ???
MVH Michael

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-02-03 15:57

Nej, selvfølgelig ikke de nye filer skal jo overskrive de gamle med
samme navn. Så hvor det er bestemmes af hvor du installerede Windows
til.

Fra : Michael

Dato : 15-02-03 17:09

Ja men Windows ligger på C,, hvorfår ligger alle opdateringerne, sig så i
min programmappe, den er godt nok også i C, mvh Michael

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-02-03 23:26

Første gang jeg har hørt om nogen der ikke vidste at Windows også
installerer noget til Programmer (Program Files).

Fra : Michael

Dato : 16-02-03 13:22

tak for den store hjælp, Jens Peter ( IDIOT)