MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Knap til Print Screen
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-03 22:06

Jeg har en kollega, der efterlyser et ikon, som han havde tidligere på hans
Windows95. Det var et ikon, der lå nederst til højre sammen med uret,
højttaleren osv.
Det var et ikon til "print screen" - altså skærmbilledet direkte ud på
printeren.
Han mener ikke han har installeret noget specielt for at få denne facilitet,
men det er jeg nu lidt tvivlende overfor....)

Kender nogen af jer den facilitet?
Er det i givet fald noget, som følger med Windows?
Hvorledes gør jeg for at få tilsvarende på en Windows2000?

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 14-02-03 22:20

Måske denne?
http://www.geocities.com/~gigaman/

--

/Dan MOrtensen

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-03 09:39

> Måske denne?
> http://www.geocities.com/~gigaman/

Tak for svaret - det må være det program, jeg efterlyser.

Mvh
Anette Linnea

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 17-02-03 15:55

> Tak for svaret - det må være det program, jeg efterlyser.

Hej
Hvorfor ikke blot bruge knappen Print Screen ? det er det samme som kopiere
så du kan sætte det ind i f.eks. Word.
Gunnar